Alla inlägg den 5 december 2011

Av Kamilla - 5 december 2011 12:26

Snön har äntligen kommit!   


I morse när jag skulle ta ut hästarna till hagen så snöade det stora flingor och Isis tyckte det var jätteroligt! Stora flingor som singlade ner från skyn, vilken skulle hon titta på? Haha.. så söt hon är min lilla Isis..  


Nu sitter jag här på jobb och tittar ut genom fönstret o bara njuter av snön som kommit.. Man blir liksom gladare inom sig.. omedvetet.. Och vinterdäcken sitter på bilen vilket brukar bli lite panik varje år som snön kommer fastän man säger att "i år ska jag sätta på vinterdäcken i god tid"! Haha.. Men som sagt.. dom är på!   


Visst blir det en massa extra jobb när snön kommer.. bära vatten till stallet.. kasa runt hemma på gården med vattenhinkar i händerna.. Veden som ska bäras in.. Vattnet som fryser i duschen.. Haha.. Inte mycket positivt där inte! Men vackert blir det.. o ljusare.. o som sagt var, jag blir gladare!!


Ha en go dag och krama varandra!   


Länge leve snön!


Kram Kamilla


kamilla13@spray.se


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards